Werken bij Xelfer

Altijd al willen weten hoe het er aan toe gaat bij het opzetten van een bedrijf?

Kom dan nu stage lopen bij Xelfer, het nieuwe initiatief op het gebied van Selfplacement!

Ben jij dé sales en marketing stagiair(e) 2.0?

Xelfer is sinds 3 maanden online en wordt op dit moment uitgerold op de arbeidsmarkt. We zoeken nog iemand die ons hierbij komt helpen! Ben jij dat? Dan komen we graag met je in contact!

 

Wat is Xelfer?
Xelfer is een platform gebouwd op “delen”! Zo begon Airbnb in 2008 toen twee ontwerpers de woonruimte die ze over hadden deelden met drie reizigers die op zoek waren naar een plek om te verblijven. Dit is de inspiratie geweest voor het ontstaan van Xelfer. We delen huizen, auto’s en gereedschap met behulp van een platform dus waarom geen werk en werknemers? En wat nu als we dit platform voor bedrijven in het domein van wet- en regelgeving kunnen zetten? Dan wordt het voor bedrijven een stuk eenvoudiger om aan wet- en regelgeving te voldoen!

Werkgevers en werknemers maken een gratis Xelfer account aan waarop de werkgever vacatures kan delen en werknemers met behulp van de unieke automatch zichzelf kunnen aanbieden. Bij succesvolle match tussen een vacature en een werknemer maakt de werknemer gebruik van een proefplaatsing voor de duur van twee maanden. De werknemer blijft gedurende de proefplaatsing in dienst van de “oude” werkgever en de bedrijven verrekenen onderling de kosten. Uiteindelijk beslist de inlenende werkgever of de werknemer voldoet, een arbeidscontract krijgt en zo mag blijven op de vacature.

Op Xelfer melden werkgevers zich aan en nodigen ze hun werknemers uit die om wat voor reden dan ook op zoek zijn naar een nieuwe baan. Via een automatch worden ze gekoppeld aan vacatures van andere bedrijven. Bij een positieve match kan de werknemer 2 maanden gaan proefwerken met recht op overname van de werknemer.

 

Wie zoeken wij?
Voor deze stage is het belangrijk dat je het leuk vindt om te schrijven, flexibel bent, hard kan werken, van tosti’s en crackers houdt, een goede babbel hebt, LinkedIn onder je favorieten hebt staan en vol zit met positiviteit!

 

Wat ga je doen?
Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit het zoeken en contact leggen met potentiële bedrijven, het werken aan content voor op de website, het bijhouden van Social Media, meedenken over campagnes om deelnemers aan te trekken en nog veel meer! We werken in een klein team en je krijgt daarom veel vrijheid. Het is dus belangrijk dat je veel zelfstandigheid aan kan.

Denk jij dat je een goede aanvulling bent op ons team? Mail dan snel naar: info@xelfer.nl Mocht je vragen hebben, kan ons ook altijd even bellen op 035 – 698 47 31 of WhatsAppen op 06 – 83 12 75 91 (dit nummer is alleen te gebruiken voor WhatsApp).

 

Duur:
Het liefst 6 maanden of langer, 40 uur p/w

Wanneer:      
Per direct

Locatie:        
Rijnstraat 246, Amsterdam

Opleiding:
HRM / communicatie / marketing / sales

Vergoeding:
€240,- per 4 weken